13 תשובות
2.5
3.5
99% מהזמן אני עם עדשות אבל,לא אוהבת משקפיים
3.5
99% מהזמן אני עם עדשות אבל,לא אוהבת משקפיים
4.5 ו4.75
כן אני עיוורת בלי משקפיים
כן אני עיוורת בלי משקפיים
2.5.
4 וחצי בערך והמספר שלי עלה... כן זה באסה
עשיתי לייזר
אנונימי
שואל השאלה:
זה כואב לעשות לייזר?
זה כואב לעשות לייזר?
2.5
2.7
יאי
2.7
יאי
מינוס אחד ורבע
מינוס 1 וחצי
3 וחצי וחצי צילינדר בשתי העיינים
2.7
מינוס 0.75 (אני יודעת שזה ממש ממש קצת אבל אני צריכה לבית ספר)
אני לא זוכרת בדיוק.
אני חושבת ש1.5 בעין ימין ו1.75 בעין שמאל אבל אני לא בטוחה ב100%.
ואני לא זוכרת אם זה פלוס או מינוס כי לי פשוט אומרים מספר ואני לא זוכרת איזה סימן זה לאחור ואיזה לקרוב. אני צריכה משקפיים לראייה לרחוק.
אני חושבת ש1.5 בעין ימין ו1.75 בעין שמאל אבל אני לא בטוחה ב100%.
ואני לא זוכרת אם זה פלוס או מינוס כי לי פשוט אומרים מספר ואני לא זוכרת איזה סימן זה לאחור ואיזה לקרוב. אני צריכה משקפיים לראייה לרחוק.
באותו הנושא: