3 תשובות
תגידי שכואב לל משהו ושאת לא יכולה להשתתף
תגידי לה שיש לך פצע או משהו ושאת לא יכולה להכנס.
פשוט תבריזי מהשיעור ותגידי לבנות מהכיתה שלך להגיד שהלכת באמצע היום כי לא הרגשת טוב
באותו הנושא: