7 תשובות
אם את רוצה ציפורניים ארוכות - בניה
אם לא - ג'ל
אם לא - ג'ל
שואל השאלה:
זה השאלה שלי אם יפה קצר או ארוך אני צריכה דעה אישית של כל בת ומה זה תלוי בציפורניים שלי גם בציפורניים הכי קצרות אפשר לעשות צורה מרובעת יפה
זה השאלה שלי אם יפה קצר או ארוך אני צריכה דעה אישית של כל בת ומה זה תלוי בציפורניים שלי גם בציפורניים הכי קצרות אפשר לעשות צורה מרובעת יפה
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט מעניין אותי לדעת מה בנות אחרות חושבות אני בתסביכים אם לחזור לבנייה או להשאר בג'ל הג'ל מושלם מרובע אבל אני בתסביך כי נשבר לי ומתקלף וכל מיני כאלה
פשוט מעניין אותי לדעת מה בנות אחרות חושבות אני בתסביכים אם לחזור לבנייה או להשאר בג'ל הג'ל מושלם מרובע אבל אני בתסביך כי נשבר לי ומתקלף וכל מיני כאלה
אנונימית
אני אישית אוהבת ארוך. חוץ מזה אפשר לעשות בניה שנראת טבעית( שלא ממש ארוכה יותר מהציפורן הטבעית..) אז לדעתי בניה. גם מחזיק יותר והציםורניים לא נשברות.
אני עם בניה מעל שנה ומרוצה
אני עם בניה מעל שנה ומרוצה
אם הציפורניים ממש קצרות או לא יפות אז בנייה. אם לא אז גל.
מצד שני, אם תעשי כל פעם בנייה ממש יהרסו לך הציפורניים. אז כדאי אם כבר שתעשי בנייה בהפסקות או שפשוט תשימי מחזק ותאריכי את הציפורניים הרגילות שלך
מצד שני, אם תעשי כל פעם בנייה ממש יהרסו לך הציפורניים. אז כדאי אם כבר שתעשי בנייה בהפסקות או שפשוט תשימי מחזק ותאריכי את הציפורניים הרגילות שלך
בנייה תחרב לך את הציפורן, ג'ל פחות
אני בחיים לא עשיתי בנייה כי יש לי ציפורניים ארוכות
הכי טוב ציפורן טבעית עם ג'ל
ואם מתקלף לך אז הגיע הזמן להחליף קוסמטיקאית . כשאני עושה גל הציפורניים שלי קשות כמו בנייה בדיוק, וזה בחיים לא מתקלף, גם לא אחרי חודשיים, רק עם המכונת שיוף.
בנייה הורסת תציפורניים יותר מגל
הכי טוב ציפורן טבעית עם ג'ל
ואם מתקלף לך אז הגיע הזמן להחליף קוסמטיקאית . כשאני עושה גל הציפורניים שלי קשות כמו בנייה בדיוק, וזה בחיים לא מתקלף, גם לא אחרי חודשיים, רק עם המכונת שיוף.
בנייה הורסת תציפורניים יותר מגל
באותו הנושא: