7 תשובות
נכון, תחשבי שהם עוזרים מתוך ניסיון גם
לא לי לא קשה ואני עוזרת לעולם
יותר קל להזדהות עם מה שהבן אדם השני מרגיש אם עברת משהו דומה או אותו דבר..
זב נכון ב100%
מי שטוב לו בחיים הוא לא נחמד בדרך כלל
אני ושב שהכי קשה לאלה שלא נותנים שיעזרו להם
לא דווקא
אבל כן, לרוב
כי הם מבינים