התחברות
הרשמה
שמעתי שיר עצוב עכשיו ואני בוכה מזה
זה הגיוני? אני כבר בן 18 אני מצפה מעצמי לא לבכות יותר בגיל כזה...
איך מפסיקים?
10 באוקטובר 2018, 21:16
בכי
שירים עצובים
מצב רוח
דיכאון
שירים שקטים
תשובה אחת
תשמע קצת דודו פארוק יעבור בשניות
אנונימי
באותו הנושא:
אני מאוכזבת מעצמי כול כך ואני בוכה עכשיו איך להירגע ולהפסיק לבכות?
שמעתם מה קרה לאוריאל מלכה? אני פשוט בוכה זה כזה עצוב מה אומרים על זה?
מה יותר עצוב/כואב לכם לראות- גבר בוכה או אישה בוכה?
שמעתי עכשיו את השירים של דודו פארוק בפעם הראשונה ואני בוכה פה מצחוק.
שמעתי היום את אמא שלי בוכה
אני בוכה עכשיו ממש.. בכי מטורף ואני בבצפר
זה הגיוני שחלמתי חלום עצוב ובחלום גם בכיתי ואז התעוררתי בוכה?
למה עצוב לי ורע לי ואני בוכה כל הזמן?
זה בסדר שביום ראשון נכשלתי בטסט ראשון ואני עד עכשיו בדיכאון במיטה בוכה?
רק אני בוכה משירים עצובים?
אני עכשיו בבית ספר בוכה בשירותים יש לי מלא חצ'קונים ואף אחד לא יכול להבין את העצב שלי ואני כבר לא יודעת מה לעשות אני אשכרה בוכה עכשיו בשירותים מה לעשות?