תשובה אחת
שואל השאלה:
מסיבות אישיות, זה מכבד כי אנחנו במצב מורכב, ואנחנו אחרי פרידה בגלל הסיבות שקשורות לדברים האלה, ואני רוצה להרגיש חופשיה וזוגיות פחות רצינית בהרגשה אבל כן בפועל
אנונימית