3 תשובות
אם אתה בשיעורים הראשונים שלך עדיף שיעור רגיל, אם אתה מתקדם אפשר שיעור כפול
יותר יעיל לעשות שיעור רגיל מבחינת רמת העייפות שעולה ככל שתנהג יותר זמן.
יותר יעיל לעשות שיעור רגיל מבחינת רמת העייפות שעולה ככל שתנהג יותר זמן.
לדעתי שיעור כפול זו אחלה דרך למורים להרוויח עוד קצת כסף.
תכלס זה אינדיבידואלי- אם אין לך זמן לעשות כמה שיעורים בשבוע או שאת רוצה לקדם ממש מהר את הרישיון אז תעשי כפול.
אבל זה בתנאי שאת מסוגלת להיות בשיעור שעה וחצי בריכוז מלא ובאמת ללמוד
תכלס זה אינדיבידואלי- אם אין לך זמן לעשות כמה שיעורים בשבוע או שאת רוצה לקדם ממש מהר את הרישיון אז תעשי כפול.
אבל זה בתנאי שאת מסוגלת להיות בשיעור שעה וחצי בריכוז מלא ובאמת ללמוד
עבורי בתחילת הדרך שלי אני לא הייתי מצליחה לקבל ביטחון כשהייתי עושה רק שיעור אחד וכשעשיתי שיעור כפול היה לי הרבה יותר זמן להתרגל לרכב ולכביש ולי זה היה יותר טוב בהתחלה, אבל לקראת הסוף צריך לעשות שיעור אחד כי מתכוננים לטסט והטסט באורכו לא עובר את הזמן של שיעור אחד וצריך להתרגל לזה.
בהצלחה :)
בהצלחה :)
באותו הנושא: