4 תשובות
את אכלת?
בכל אופן את גם יכולה לקחת כדור advil.
בכל אופן את גם יכולה לקחת כדור advil.
שואל השאלה:
כן, אכלתי..
כן, אכלתי..
תיתני לזה זמן. זה לא עובר ישר. ערב טוב:)
אין מה לעשות חוץ מלשבת ולשתות מספיק מים.
ואל תתאמצי יותר מדי.
ואל תתאמצי יותר מדי.
באותו הנושא: