10 תשובות
כן
שואל השאלה:
אתם יודעים למה?
כן
לגביי לא
כן מכירה כאלה
כן. הם מתרגלים לרעיון של "תלמידים חדשים", מפתחים ביטחון עצמי לאט לאט, מכירים חברים משם. אבל זה לא נכון לגבי כל אחד.
כן כי הכיתות חדשות כולם בוגרים יותר כבר אין מקובלים לא מקובלים כולם מתחברים לכולם הרבה יותר כיף
אנשים משתנים ומפתחים ביטחון עצמי
כן זה בדיוק מה שהיה לי
החטיבה הייתה הדבר הכי נורא שקרה לי בחיים.
למרות זאת בתיכון אני נהינת בטירוף ומנסה להגיעה כל יום בשביל לא להפסיד כלום.
(גם מבחינה חברתית וגם לימודית)
כן, זה מה שהיה לי. הייתה לי שכבה זוועתית בחטיבה, לא התחברתי כמעט לאף אחד, ובתיכון עברתי לתיכון רחוק יותר מהבית שלי אז לא הרבה עברו איתי מהשכבה ועכשיו הרבה יותר טוב לי.