3 תשובות
אוי כן תאמיני לי, זה לפעמים פוגע (ברוב הפעמים) אבל תזכרי שכמה שאת מתאהבת מהר ואפילו אם זה בבן אדם הלא נכון אל תשכחי להגיד לעצמך לרדת מזה, לפעמים זה לא קל אבל זה יחסוך ממש הרבה. אם את צריכה משהו אני פה.
כולם כמוך.. טוב רובם
אז כנראה שאת לא מתאהבת, אלא סתם דלוקה על אותם בנים.
אל תילחצי.. גיל ההתבגרות.
אל תילחצי.. גיל ההתבגרות.
באותו הנושא: