11 תשובות
לא
לא
כן לא חושבת שיש בעיה
כן
נופ
סורי
יהיה לי קשה מידי
כאילו אם עכשיו זה האחד לא הייתי פוסלת על טבעונות, אבל זה מוריד...
סורי
יהיה לי קשה מידי
כאילו אם עכשיו זה האחד לא הייתי פוסלת על טבעונות, אבל זה מוריד...
ברור, אני טבעונית אז זה הכי טוב.
ננסה ביחד את אנסטסיה או ריינבו..
ננסה ביחד את אנסטסיה או ריינבו..
פח לא
כל עוד הוא לא כופה עליי את הדרך הזאת ואני אוכל לאכול מה שאני רוצה בחופשיות, אין בעיה
אין לי בעיה כל עוד הוא לא יקח אותי למסעדות טבעוניות,ויתן לי ספייס
ברור
אני בעצמי צמחונית
אני בעצמי צמחונית
למי אכפת.... who cares.....
באותו הנושא: