4 תשובות
טעים רצח ודי זול
שואל השאלה:
מה את ממליצה לקחת?
מה את ממליצה לקחת?
אישית אני תמיד לוקחת לראשונה הום פרייז\ כדורי פירה ולעיקרית רביולי גבינות ברוטב רוזה בתוספת עוף ( לא שומרת כשרות)
אבל תזה תלוי במה שאת אוהבת לאכול ובאיזה מצב רוח את.
ההמבורגר טעים
אבל תזה תלוי במה שאת אוהבת לאכול ובאיזה מצב רוח את.
ההמבורגר טעים
שואל השאלה:
קיי תודה :))
קיי תודה :))
באותו הנושא: