6 תשובות
לדלל את הריכוז כדי שהצבע לא יהייה כהה מידי:)
בשביל לדלל את הצבע.. עושים את זה בדרך כלל במצבים שאין תקציב להרבה צבע (סתם דוגמה לצבוע חדר חזרות או משהו בסגנון)
כדיי שיהיה יותר צבע כי הוא עולה (יחסית) הרבה.
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם אני רוצה לצייר על הקיר ואני משתמשת בצבעי אקריל, אני יכולה לעשות את אותו הדבר?
אז אם אני רוצה לצייר על הקיר ואני משתמשת בצבעי אקריל, אני יכולה לעשות את אותו הדבר?
כמובן, אבל רק אם את רוצה להבהיר את הצבע...
כי כשקונים צבע זה לא צבע ישר לקירות (לא מכלילה את כולם)
אלה זה ריכוז של הצבע, לכן מדללים אותו בעזרת מים כדי שהצבע ייתן בהירות לאותם קירות:)
אלה זה ריכוז של הצבע, לכן מדללים אותו בעזרת מים כדי שהצבע ייתן בהירות לאותם קירות:)
באותו הנושא: