5 תשובות
תדברי איתו ותסבירי לו שוב שזה תהליך ששניכם צריכים לעבור וזה לא את עם עצמך
או לדבר איתו שוב, או לקבל את המצב כמו שהוא, או להיפרד למרות שזה קשה
שואל השאלה:
כן דיברתי איתו שוב ושוב והוא אמר לי שהוא רוצה להיפרד כי לא מתאים לו להשתנות :(
כן דיברתי איתו שוב ושוב והוא אמר לי שהוא רוצה להיפרד כי לא מתאים לו להשתנות :(
אנונימית
תקשיבי אם הוא רוצה להיפרד ממך בגלל זה? אז זה טוב שכך הוא לא שווה את זה אם הוא לא מוכן לעבוד על היחסים מי הוא?
את בוכה כבר מריבים קטנים כי יש הרבה מהם ... תדברי איתו תסכימו שאתם שניכם צריכים לראות מה הדברים הטובים והפחות בקשר ומה אפשר לשפר תשבו תדברו ואל תגידי שהוא צריך להשתנות אלא תגידי מה צריך לשנות בקשר איזה נושאים פחות לדבר עליהם וכו
באותו הנושא: