8 תשובות
בחור חרדי ששומר נגיעה לא יתחתן עם ילדה "מסורתית" בת 17
הם עושים שידוכים, וזה לא כולל מסורתיים אלא חרדים כמוהם.

למה שתתחתני בגיל 18 רק בגלל שהתאהבת באיזה בחור? את תתאהבי בעוד עשרות בחורים בחיים שלך , למה לשרוף לעצמך תחיים בגלל אחד?
שתהיי בעניין שהם מתחתנים בגיל 18 ואז משריצים 10 ילדים עד גיל 30. בהצלחה
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד לו שאני רוצה אותו כי אם הוא לא רוצה וכנראה הוא לא רוצה אז הוא מאוד יתרחק ואני לא רוצה שזה יקרה
אנונימית
אוקיי להרגע, זה בסדר כל אחת מתאהבת במישהו לא משנה מי הוא ומה הוא אבל כדאי לך להמשיך הלאה גם אם לא אכפת לך איך יקבלו את זה. הסיכויים אפסיים פה, מצטערת לאכזב. :[
אם הוא כל כך חרדי איך זה שהוא בקשר איתך את פאקינג ילדה
שואל השאלה:
הוא עובד איתי
אנונימית
כל התגובות פה מה זה מכלילות וגזעניות
טכנית זה גם יכול להיות אם תדברי איתו ותתכננו את זה ותיהיו פתוחים על זה זה אפשרי. כאדם ששומר נגיעה הוא דווקא אמור להיות פתוח להבנה מראש של מה הציפיות אחד מהשניה לפני שעושים צעד מחייב כלשהו .
לא הבנתי ממה שכתבת בשאלה שהוא חרדי, כתבת שהוא דתי שומר נגיעה, אני דתי גם ושומר נגיעה ומנה שאני מכיר את החברה הזאת, כשנכנסים לקשר זוגי רוצים מאות להיות תכליתיים בזמן קצר, גם בחשיפת האישיות אחד כלפי השני וגם במטרות האישיות של כל צד כולל מבט חינוכי וערכי על איזה בית רוצים להקים ועל איזה דרך של עבודת ה' ללכת בה יחד, לכן לדעתי את יכולה להיות איתו ממש ישירה, לא רק באישיות שלך וברגשות שלך גם בהתמסרות שאת מוכנה ללכת עליה בצד הדתי יותר ולדעתי הוא יותר מישמח שככה תפתחי אליו ותהיה כנה וישירה איתו.
בהצלחה רבה רבה,מחזיק לך ולו אצבעות ושתדעו לקחת החלטות נכונות בחיים ושתזכו לבנות בית נאמן בישראל שיהיה אור לעולם כולו ויקרב את הגאולה השלימה ומשיח צדקנו במהרה. אמן!