התחברות
הרשמה
הגיוני שאני עובדת פעמיים בשבוע לפעמים 3 ואני בצבא ואני פשוט מרוסקת מעייפות וכל הזמן עייפה וכבר אין כוח לכלום?
16 באוקטובר 2018, 13:41
הפעם הראשונה
אימוני כושר
עבודה
קימה בבוקר
2 תשובות
הגיוני, אל תעמיסי על עצמך יותר מידי.
א
אנונימית שואלת2
כן. את חוזרת אחרי צבא וגם עובדת זה באמת מתיש
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מחרבנת כל יום? לפעמים גם רק פעמיים בשבוע
עד כמה זה הגיוני לשטוף את כפות הרגליים ונעלי הבית פעם בשבוע באקונומיקה?
הגיוני שאני עובדת במקדונלדס וזה כיף לי רק כי יש שם איזה עובד שמצחיק אותי כל המשמרת?
הגיוני שאני עובדת במקדונלס והאוכל לא מגרה אותי?
הגיוני שאני חופפת רק פעמיים בשבוע? אני כמובן מתקלחת כל יום אבל חופפת שיער רק פעמיים בשבוע.
אם המחזור שלי סדיר יחסית אני בת 16 עדיין הגיוני אם פעם אחת יקדים בשבועיים?
הגיוני שעובדת תבכה בגלל לקוחות?
הגיוני שאני עובדת במקום מסויים חודשיים וחצי ועדיין יש עובדים שלא ממש יצא לי לדבר איתם?
זה הגיוני לקבל מחזור פעם בשלושה שבועות?
ייתכן שאני בתחילת ההריון חודש ראשון כמה שבועות, ואני לא מקיאה יש לי רק בחילות כאבי בטן לפעמיים, וחוסר תיאבון כל היום רק יושנת ואוכלת פעם ביום הגיוני?
הגיוני שאני עובדת במקדונלדס וממש כיף לי?