2 תשובות
להיות ילדה כוכבת בדיסני לא עשה לה טוב, יש הרבה כמוה
היא חולה במחלה שקוראים לה זאבת וזה גורם גם לבעיות במערכת העצבים וגם יש לה מחסור בכדוריות דם לבנות בעקבות ההשתלת כליה שהיא עברה בגלל המחלה