11 תשובות
אם את אוהבת אז סבבה
מי שם קמח בחביתה?!
אנונימי
כן למה לא, אבל אם את אוכלת כל בוקר אז לפעמים צריך גם לאכול משהו אחר בבוקר
רצוי לגוון קצת אבל אם זה מה שאת אוהבת אז תהני:)
וזה נשמע אחלה:)
תאכלי מה שבאלך ;-)

אלא אם כן זה עושה לך גזים מסריחים כאלה..:d
אם את אוהבת אז בכיף ;-) אבל זה כבר לא ממש חביתה כבר
אם זה טעים לך אז בסדר, נשמע מעולה.
אבל עדיף לך לפעמים לגוון קצת בארוחת הבוקר, כי הגוף צריך מקורות אנרגיה שונים לפעמים.
כן כששמים עוד דברים בחביתה היא יותר טעימה, רכה ועשירה..
אבל רצוי לוותר על האבקת אפייה כי היא מיועדת לאפייה לא לטיגון זה אמור להתפיח את המאפה ומכיוון שאין לך פה מה להתפיח זה סתם ישה לך גזים וגם אם לא זה סתם מיותר, וגם אפשר לוותר על הסוכר זה סתם לא בריא ומיותר ואפש גם בלי..
אם את אוהבת זה נפלא, למרות שזה נשמע קצת עמוס מידי (זה רק חביתה), אבל בכללי זה בסדר חוץ מזה שזה טיפה משמין אבל אם אין לך בעייה של "השמנת יתר" את יכולה כמובן לאכול.
את יוכלה גם להסויף ירקות כמו בצל עגבניות פטרוזיליה זה ממש טעים ומוסיף..
וקמצוף מלח ופלפל שחור..
מה שבאלך לאכול תאכלי