פעם היינו מדברים המון אבל מאז שיש לה חבר היא רק מתרחקת ממני וגם אני לא תורם לעניין. איך לקרב בינינו בחזרה? כי היא הייתה ידידה ממש טובה והייתה תקופה שהיא הייתה אומרת לי שאני החבר הכי טוב שלה אבל זה כבר לא ככה היא בקושי שולחת הודעות אם בכלל.. וגם כשנפגשים היא הרבה בפלאפון.. מה לעשות?