התחברות
הרשמה
עבר כבר קצת יותר משבועיים ועוד לא קיבלתי תשובה על מכתב הערעור שלי לבית ספר. לנדנד להם קצת?
1 באוגוסט 2012, 12:59
בני נוער
מכתבים
תשובה אחת
תחכי לשבועיים לפני הלימודים ואז כאילו כן תבדקי מה קורה איתם כי בכל זאת הם עמוסים ויש להם בטח הרבה מכתבי ערעור לקרוא ולדון בהם
י
ילדה יפה ♥
באותו הנושא:
עם לא קיבלו אותי לבית ספר מה באמת הסיכויים שמכתב ערעור ישנה משהו?
המחזור השני מאחר - היי, אני בת 13 וחצי ולפני קצת יותר מחודש קיבלתי את המחזור הראשון שלי הבעיה היא שהשני לא בא, כבר שבועיים ואני קצת בלחץ, מתי אני אקבל שוב?
חבר שלי חזר משבועיים בחו"ל אתמול, להתקשר אליו כבר היום או לחכות עוד קצת?
הבנתם כבר שעוד קצת יותר משבועיים חוזרים לבית ספר?!?! ה ל ם
רק אני גיליתי שבשבוע שעבר או קצת גם מהשבוע יש לי קצת יותר חיסורים ושאני לא כל כך מגיעה לבית ספר כמו פעם?
בבית ספר שלי לומדים מכיתה ג עד כיתה ט 37 שעות שבועיות זה לא קצת מוגזם?
לא קיבלתי כבר שבועיים מחזור אני בת 17 וזה קצת מלחיץ מה לעשות?
עוד לא קיבלתי קב"א וכבר עברו יותר משבועיים מאז הצו ראשון שלי. מה לעשות?
יש לי אזהרה במשטרה ואמורים למחוק אותה. אני רוצה להתקבל לבית ספר ושלחתי אליהם מכתב ערעור, זה יצליח עם אגיד שהתיק אמור להמחק כבר?
שלחתי ערעור על הפרופיל הצבאי שבוע שעבר... כמה זמן יקח להם לתת לי תשובה?
אחרי כמה זמן בערך אני מקבלת תשובה על מכתב ערעור ששלחתי לבית ספר? תודה לעונים!