5 תשובות
כשכותבים שאלה ובאים לשלוח אותה יש: שאלה או התייעצות.. חח ואז לוחצים על אחד מהם:)
כמו שכולם כתבו..


זה פשוט מאד..
כשאתה כותב שאלה יש לך אופצייה אם להתייעץ או לשאול (;
אחרי שרשמת את השאלה ותייגת את התיוגים המתאימים, יש לך אפשרות בחירה בין שאלת התייעצות לשאלת נוער.
כשאתה שואל שאלה אתה תוכל לבחור שתי אפשרויות "שאלה רגילה" או "התייעצות"
פשוט תבחר בהתייעצות. (-;
באותו הנושא: