8 תשובות
לי
לאחותי ממש
לי
לי קצת חח
שואל השאלה:
איך אפשר להתגבר על זה אחת ולתמיד כדי לא להבהל יותר?
איך אפשר להתגבר על זה אחת ולתמיד כדי לא להבהל יותר?
אנונימית
אני אוהב בלונים
תפוצצי בלון בעצמך ותראי שזה לא כזה נורא (או שהפחד שלך הוא לא מהרעש)
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לפוצץ ולא הצלחתי
ניסיתי לפוצץ ולא הצלחתי
אנונימית
באותו הנושא: