30 תשובות
להיות עם בטחון
אנונימית
לדעתי אל תעשה את זה. המון פה לא סובלים כאלה.
אנונימית
תשאל אותו
שואל השאלה:
אבל הוא ממש טוב בזה,ואפילו השם משתמש שלו רומז על זה
אני אפילו קצת מקנא
אולי יש סיכוי גם דיבר איתכן?
אנונימי
למה יש לי הרגשה שזה הקאמל הזה?
אנונימית
מה המשתמש שלו?
אחי כולה סטיפס הגזמת חח, ותלמד פיקאפ אם אתה רוצה ללמוד בכללי איך להתחיל עם נשים
מי זה?
שואל השאלה:
זה בסדר לומר?
אנונימי
כן למה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי זה : i am the best in the world
אנונימי
שואל השאלה:
*
אנונימי
אף פעם לא דיברנו
אנונימית
שואל השאלה:
אני משער,פשוט הוא ממש מצליח בכל המקרים שראיתי
אז מן הסתם שאת אולי תרצי גם לדעת במה מדובר
אנונימי
ישלי הרגשה שאתה המשתמש
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכול לומר הלוואי ,לי הכי לא הולך כאן,ואני פשוט רואה
שהבנות פשוט מהופנטות מהתגובות שלו ובא לי גם
אנונימי
שואל השאלה:
אותך הוא הפנט?
אנונימי
שואל השאלה:
תראי אי אפשר לומר לא הצליח אם הוא לא ניסה לפי מה שאת אומרת
אבל זה יכול להיות מעניין
אנונימי
שואל השאלה:
תראי הייתי מאוד רוצה לראות אם היית מצליחה להראות לו שזה לא יילך לו
כי זה מעצבן אותי שאני רואה שהולך לו כל הזמן
אנונימי
להיות עם ביטחון?
לשדר בהודעות שאתה אחלה של בן אדם
איך אתה משוכנע שהוא יצליח עם כל בת פה?אני בטוחה שהוא לא דיבר עם כולן פה
שואל השאלה:
ואיתך זה עבד לו?
אנונימי
שואל השאלה:
ואני קצת עוקב אחריו זה באמת נראה 100% הצלחה
אנונימי
אם אתה מתכוון אליי אז לא
אין לי מושג מי זה
שואל השאלה:
אבל אם הוא יראה או ראה את השאלה?לא נעים
אנונימי
שואל השאלה:
חח קיוותי שאת תשאלי אותו בשבילי
אנונימי
שואל השאלה:
בסדרר,מקווה שהוא מחובר
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי,הוא אמר שהוא מעריך שהיה לי את האומץ לכתוב לו ושהוא ישמח לעזור לי וגם שראה את השאלה ותתפלאי הוא אמר שסקרנת אותו והוא ישמח לבדוק לעומק ולראות שאת לא רק דיבורים
אנונימי
בטח קאמל