57 תשובות
אם הוא רק ידיד אז אני לא רואה אל הבעיה
את אמיצה , זה לא בסדר כשיש לך חבר לדעתי בובה אבל תדברי איתו אני מאמינה שהוא יבין
למה שתעשי את זה בכלל אם יש לך חבר?
אנונימית
זה לא בסדר. נקודה.
לא בסדר אני הייתי מרביץ לו ונפרד ממנה
מה היית אומרת על זה שידידה של חבר שלך הייתה יושבת עליו?
חבר שלך צודק.
ממש לא לעניין "לשבת" על ידיד שבטח הוא יזיז יותר נכון
שואל השאלה:
אני עדיין לא מבינה מה לא בסדר.. רק ידידים טובים
אנונימית
על הפנים, וכן תעני על מה שתמר המגניבה שאלה
אם ידידה שלו היתה יושבת עליו לא היה מזיז לך?? אם לא אז את כנראה לא בסדר בראש
וואו אלוהים מה נסגר עם הטמטום בסטיפס
זה לא בסדר, נקודה. חבר שלך צודק ואם את הראת לו שאת לא מביטה חרטה ולא מבינה "מה הסיפור" אני במקום חבר שלך הייתי נפרדת ממך.
אנונימית
לא בסדר, יש לך חבר ואת יושבת על מישהו אחר, מן הסתם התחת שלך ליד איפה שהז** שלו וזה לא מקום מתאים..
אינלך בעיה שידידה של חבר שלך תשב עליו?
לא בסדר בכלל
דהפאק אחותי, תשמרי על התחת שלך קצת
וואוו זה יותר טוב מאספרנסה
לא בסדר
אה ובנוגע לשאלה
זה לא בסדר שישבת על ידיד שלך ככה שיש לך חבר, את צריכה פשוט ללכת ולדבר עם חבר שלך.
אדק.
זה ממש תלוי בידיד שלך.
יש כאלה שירגישו מזה גירוי מיני, ויהיו כאלה שלא.
יש בעיה כי זה בדרך כלל נגמר בבגידות.
זה נראלך בסדר לשים את התחת שלך על ז** של מישהו אחר? מצטערת שאני מסבירה ככה אבל זה פשוט דוחה התנהגות כזאת. תתנצלי בפני חבר שלך ומקווה בשבילך שתביני שזה פאקינג שגוי לשבת על מישהו אחר כשיש לך חבר גם אם זה רק "ידיד".
זה לא בסדר, לדעתי את צריכה ללכת אליו ולהגיד לו שזה לא היה בסדר מצדך
אנונימית
זה נורמטיבי מה יש לך.. זה כמו שתראי בת יושבת על חבר שלך .. בואי תחשבי את יושבת כל האיבר מין שלו ואני בטוחה שהוא די נהנה וברור שחבר שלך יתעצבן
לרוב הגברים ההטרוסקסואלים יעמוד החבריקו כשבת יושבת עליהם
תתנצלי בפני חבר שלך
אנונימית
מבין למה הוא התעצבן
לא בסדר בכלל תתביישי לך !!
זה ממש לא בסדר
היית סבבה אם מישהי הייתה יושבת על חבר שלך ככה?
קצת כבוד לחבר שלך
וואי מה אתם רוצים ממנהה היא סהכ לא ידעה שזה גורם לכל השיט הזה מהצד של הידיד.
אנונימית
וגם אם לא^
זה עדיין לא בסדר. יש גבול.
אם בת תבוא ותשב על חבר שלך אני בטוחה שזה יפריע לך מאוד
בטח שהוא יתעצבן, למען האמת אני מרחמת עליו שהוא עם חברה כמוך שחושבת שזה בסדר ולגיטימי לשבת על מישהו בזמן שיש לך חבר
זה ממש אבל ממש לא בסדר.
לא מכבד
תשבי על הריצפה
מגע פיזי גורם לקנאה
ואת לא יושבת על ידיד שלך את יושבת על הז*ן שלו
לא בסדר איזה תמימה הזויה
לא יזיז לך שידידות שלו ישבו על חבר שלך?
את צריכה להבין מה לא בסדר בזה.
אחותי את רצינית?חחחחח למה שתשבי עליו.
שקראתי תשאלה חשבתי איתו. אבל עליו? שיש לך חבר?ממש אבל ממש לא מה
אתן עושות את עצמכן או מה לא הבנתי?
אנונימית
וואי מזכיר לי את ג'סיקה מ13 סיבות. וזה לגיטימי שהוא יכעס, לשבת על מישהו נחשב משהו אינטימי ויש לך חבר שתעשי את זה איתו
זה לא בסדר ואת יודעת שזה לא בסדר אחרת לא היית שואלת את זה פה. מה הקטע?
ברור שזה לא בסדר!!!
זה לא בסדר
החחח איזה ספאם. בכל מקרה. לא מבינה איך יושבים על בן אדם בלי שום קשר לחבר. מסכן הילד יחנק ממני
כי הידיד שלך זה לא כיסא ויש לזה קונוטציה של קרבה גדולה מדי. היית יכולה לשבת על כסא או מקום אחר נכון?
אני היתי מרביץ לידיד הזה תכלס... זה היה משגע אותי
הוא צודק!!!
תחשבי אם את היית באה ורואה ידידה שלו יושבת עליו ,מה היית עושה?
איזה שאלה מטומטמת תשאלי את עצמך אם זה היה מפריע לך שהוא היה עושה את זה עם ידידה שלך...
אנונימית
זה לא בסדר. מה את חושבת על ידיד שלך כשיש לך חבר?
ברור שיש בעיה!..
אנונימית
בואי תעני לי על השאלה שלי קודם
למה ישבת מלכתחילה על ידיד שלך?לא היה מקום אחר לשבת?
אנונימית
כל אחד והדעה שלו, אבל לדעתי לא מומלץ לעשות את זה. גם אם חבר שלך.
אנונימית
אם מישהי תשב על חבר שלך?
זה יהיה סבבה מבחינתך?
פשוט שבי על פאקינג כיסא מה הבעיה פה
זה ממש לא בסדר מה שעשית
הוא צודק
איך היית מרגישה אם היית רואה בחורה יושבת לו על הפין?
אם היית חברה שלי הייתי שובר לו את הפרצוף וזורק אותך
זה לא בסדר, חבר שלי היה נפרד ממני על דבר כזה. לשבת על מישהו זה יכול לסמן טיפה מיניות ואת לא אמורה לרצות לשבת על מישהו אחר כשיש לך חבר
קודם כל לשבת על בן אדם בכלליות זה לא מכבד אותו ובטח שלא אותך.
ודבר שני בודאי כשיש לך בן זוג וגם להפך.
זה לא משו בכלל ..תחשבי שידידה תשב עליו פתאום ...איך תרגישי ?
הפרצוף של הזאת בתמונה זה הפרצוף שלי שקראתי את השאלה.
מה נראה לך שאת יושבת על הז*ן של ידיד שלך שיש לך חבר?
אנונימית