12 תשובות
נותנים לו צ'אנס! לא אפסול ולא אנצל מישהו רק בגלל שהוא נכה. זה אגואיסטי ואנוכי ובעיקר פוגעני.
בחיים לא הייתי מנצלת בנאדם גם אם הוא לא נכה
לא אנצל אותה בגלל כרטיס נכה אם הייתי אוהב אותה ברור הייתי נותן צאנס אבל אם לא נשאר חברים טובים הכל טוב
מתרגש מהתגובות פה
אני אישית הייתי מנצל אותו ולוקח לו את כל הקצבת נכות לעצמי
הייתי נותנת לו צאנס!
ובחיים לא הייתי מנצלת מישהו בגלל הגבולות שמציבים לו.
ובחיים לא הייתי מנצלת מישהו בגלל הגבולות שמציבים לו.
שואל השאלה:
ואם אמרתי לן שאני אוהבת אותו והכוונה רק לכרטיס שלו?
ואם אמרתי לן שאני אוהבת אותו והכוונה רק לכרטיס שלו?
לפחות יש לי את מוטי שאוהב אותי ומטפל בי
לול מה.
למה לעזאזל שאני אנצל אותו בגלל זה? .-.
ונותנת צ'אנס ברור.
למה לעזאזל שאני אנצל אותו בגלל זה? .-.
ונותנת צ'אנס ברור.
בטח שלא מנצלת אותו
אם אני ארגיש שאולי יש סיכוי אני אתן צ'אנס
אם אני מרגישה שאני לא נמשכת אליו, אני לא אתן לו לפתח ציפיות..
אם אני ארגיש שאולי יש סיכוי אני אתן צ'אנס
אם אני מרגישה שאני לא נמשכת אליו, אני לא אתן לו לפתח ציפיות..
מנצלת אותו בדיוק כמו שהייתי מנצלת אוטיסטים.......
לא הייתי יוצאת בחיים עם מישהו שאני לא אוהבת בשביל הטבות
זה מטומטם וסתם יביא לסבל של שתינו
זה מטומטם וסתם יביא לסבל של שתינו
באותו הנושא: