התחברות
הרשמה
למה יש עלייה בגידול האוכלוסיה במדינות ? ( לא ריבוי טבעי ולא משהו שקשור בהגירה )
19 באוקטובר 2018, 19:53
שיעורי בית
היסטוריה
מדינות
גאוגרפיה
העולם
2 תשובות
מניחה שזה קשור להתפתחות הטכנולוגייה.. רמת ותוחלת החיים עולה ויש יותר פתרונות ותרופות למחלות..
ח
חצולה
בגלל הדבורה והפרח
M
Mussolini
באותו הנושא:
מי לדעתכם המדינה המושלמת מבחינת אוכלוסייה, אווירה ואיכות חיים?
מה דעתכם על פיצוץ האוכלוסיה בעולם ומה ניראה לכם הפתרונות הכי יעילים לבעיה?
גודל אוכלוסיית מדינת ישראל - כמה אנשים יש במדינת ישראל בערך?
איפה המדינות עם הכי הרבה אוכלוסיה?
היכן מצויים במדינת ישראל ריכוזי האוכלוסייה הגדולים והיכן מצויים ריכוזי האוכלוסייה הדלידים יותר?
אם אוכלוסיית החרדים הקיצונים תגדל והם יהיו הרוב במדינה ובערים שלכם, לאן תהגרו בעולם?
מה המדינות הכי גדולות באוכלוסיה?
האוכלוסיה בישראל נחשבת לקטנה בהשוואה לרוב מדינות העולם?
חזרתי מתורכיה והגעתי למסקנה שישראל ממש דומה לה בכל המובנים, בבניה ,באוכלוסיה ,באוכל, התנהגות האוכלוסיה ,האיזורים
יש לי לעשות עבודה, לרשום תעודת זהות על מדינה מסוימת. מה אני יכולה לרשום בתעודת הזהות חוץ מכמות האוכלוסיה, עיר בירה?
גם אתם לפעמים רואים שאלות ששואל השאלה מעמיד פנים שהוא חלק מאוכלוסיה מסויימת כדי לרדת עליה