7 תשובות
כל יום חח אנחנו ביחד בכיתה
כל היום בכל שעה בכל דקה בכל שנייה.
כמעט כול יום אבל יש ימים שלא יוצא חח וזה בסדר
אין לי אחת כזאת
כל יום כל שעה
אין לי חבר.ה הכי טוב.ה
גלמודה
כל הזמן אבל יוצא לפעמים שאנחנו לא מדברות אפילו כמה ימים(כאילו רק היי ביי וכאלה)אבל אחרי זה אנחנו חוזרות רגיל