7 תשובות
שואל השאלה:
נו ומה זה משהו עם כבוד?
נו ומה זה משהו עם כבוד?
אנונימית
קורונה
ווינשטפן
פאולנר
גולדסטאר
עולים בסביבות ה18
פאולנר
גולדסטאר
עולים בסביבות ה18
גולדסטאר הבירה הכי זולה והכי מגעילה אחי חחח
היינקן
וקאלסברג
אלה בירות טובות
אייך הגעת ל18 שקל אחי ..זה עולה 5 שקל גולדסטאר ווינשטפן בירה מגעילה וזולה חח
היינקן
וקאלסברג
אלה בירות טובות
אייך הגעת ל18 שקל אחי ..זה עולה 5 שקל גולדסטאר ווינשטפן בירה מגעילה וזולה חח
אנונימי
פלוס מינוס 14 תלוי איפה את קונה + כבוד עצמי שלך
אחותי תקני משהו עם כבוד מה את שותה את הפיפי הזה
אחותי תקני משהו עם כבוד מה את שותה את הפיפי הזה
שואל השאלה:
וגולדסטאר?
וגולדסטאר?
אנונימית
7 שקל
באותו הנושא: