5 תשובות
לשטוף אותה טוב או להשרות במים חצי שעה ככה
אני שוטפת את החסה בקטנה (עלה עלה) ואז אני חותכת אותה ושמה בקערה עם מים וסבון ומערבבת כזה
ואז אני מרוקנת ושוטפת עוד פעם .
ורק אז אוכלת.
קצת היסטרי אבל אחרי זה אפשר לאכול בלי דאגות
אנונימית
שואל השאלה:
שטפתי ממש טוב יש עדיין סיכוי לתולעת?
אנונימית
אני שוטפת עלה עלה ומשפשפת כדי לוודא שאין שום לכלוך. אחרי זה פשוט תסתכלי ותבדקי, אחרי זה לא יהיה שום סיכוי לתולעת
אני קודם שוטף עלה עלה במים, ואז שם במערבב סלט ביחד עם מים ככה שכל המים ביחד עם תולעים שאולי נשארו עפות חוץ לחסה