8 תשובות
בארץ הרוב יגידו כן
בחול אני מניח שזה שונה
אבל תכלס עדיף לא נימול (ואני כן עברתי ברית אבל אם זה היה בחירה שלי הייתי אומר לא)
אנונימי
לא משנה לי
לא, כי אני יהודיה ולא אצא עם אדם שלא עשה ברית מילה כי כאילו זה אחד הדברים החשובים ביהדות...
וזה או שההורים שלו כופרים וגם הוא כי הוא לא עשה יותר מאוחר או שהוא גוי ואני לא אצא עם אדם כזה.
לא הייתי יוצאת עם מישהו שלא עשה ברית מילה
לא אכפת לי
זה אתה שכל הזמן שואל על ברית מילה? כל שנייה יש שאלה על זה אני מתחרפנת
לא אכפת לי
לא רואה את זה כמשהו משנה