5 תשובות
פעם אחת בגיל 5 ביצת קינדר וכן הפסקתי
אנונימית
גיל 8 נחש גומי מהסופר... אכן אני חיה על הקצה.
גנבתי הרבה לבבות. לא הפסקתי ;)
טמפון מהסופר פארם.. חחח
בגיל 5 גנבתי לילד אופנוע קטן כזה כי שנאתי אותו.
ובכיתה ט לקחתי לחברה שלי עט וכול פעם שכחתי להחזיר לה עד שכבר נגמרה השנה.
ומחנות לא יצא לי לגנוב
ובכיתה ט לקחתי לחברה שלי עט וכול פעם שכחתי להחזיר לה עד שכבר נגמרה השנה.
ומחנות לא יצא לי לגנוב
באותו הנושא: