2 תשובות
יותר זול, יותר נוח (שליחת קבצים...) ועוד סיבות
קודם כל זה בחינם (אם זה על ווי פיי)
ודבר שני זה הרבה יותר מסודר, ההודעה נשלחת ברגע שאת שולחת אותה, השיחה יכולה להתנהל בצורה ממש רציפה ואת יכולה לדעת אם קראו את ההודעה שלך.