3 תשובות
כל החיים זה ככה, עכשיו זה בית ספר אחכ זה עבודה.. השגרה שוחקת, בא לך לשבור שגרה ? תשברי.
לגמרי. ואז יש עוד לןלאה שנגראת הצבא ואז עוד אחת שנקראת אוניברסיטה ואז עוד אחת שנקראת עבודה...
קוראים לזה שגרה
זה קורה אחרי זה גם ברוב העבודות...