3 תשובות
כל החיים זה ככה, עכשיו זה בית ספר אחכ זה עבודה.. השגרה שוחקת, בא לך לשבור שגרה ? תשברי.
לגמרי. ואז יש עוד לןלאה שנגראת הצבא ואז עוד אחת שנקראת אוניברסיטה ואז עוד אחת שנקראת עבודה...
קוראים לזה שגרה
זה קורה אחרי זה גם ברוב העבודות...
זה קורה אחרי זה גם ברוב העבודות...
באותו הנושא: