התחברות הרשמה

נכנסתי קצת לתסביך. עזרה.

אני כרגע חושבת שכני בי
אבל חשבתי על זה הרבה ואממ, יש מצב שאני פאן נמשכתי פעם לטרנס אם זה עוזר.
22 באוקטובר 2018, 20:54
תסביכיםעצותמה זהמושגיםתסביך    
2 תשובות
גיל ההתבגרות יכל להיות מבלבל מאד.
עד שלא תנסי לא תדעי..
כ
כל החיים לחייך ולצחוק
אני לא הבנתי את השאלה
תבואי לפרטי בבקשה אסייע משם
P
PazGold
באותו הנושא:
עזרה דחוף עם נכנסתי להריון ממישהו בן35 ואני 17 ולא רוצה לעשות הפלה מה יקרה לי?!?
נפלתי לתסביך אני צריכה עזרה
אני בתסביך, חבר שלי (כבר שנה+) ביקש ממני 500 שקל ושהוא יחזיר לי שיהיה לו, אני בתסביכים...
אני בתסביך רציני ואני יודע שזה פתטי אבל אני צריך עזרה..
יש טיפול לתסביך אב?
איך קוראים לתסביך שבו בן ערובה ושולט מתאהבים?
מה זה תסביך אדיפוס?
מהו תסביך אדיפוס?
איך קוראים לתסביך כזה שאמא מקנאה בבת שלה?
חייבת את העזרה שלכם , אני ממש בתסביכים לגבי זוגיות שהתחלתי לפני חודש ..
נכנסתי לבעיה רצינית, עזרה