6 תשובות
אני כל כך
שואל השאלה:
זה כזה נכון. אצלי:הדמעות, ההיסטריה, העצבות, הריבים, הצד התוקפני לייט, נקודות השבירה, החוצפה
אנונימית
שואל השאלה:
אמיתי, אני כנה
אנונימית
אם הם היו מכירים את הצד הדיכאוני והרע שלי, באמת שלא היו לי חברים.
וואו כל כך אני כל יום
שואל השאלה:
יש בזה, גם לי יש כמה חברות, אין להן מושג. דיברתי עם חברה שלי ואני בכלל הייתי כולי במוד של לרצות למות. עבר לי ;).
אבל אלו דברים כאלו שאת יודעת...
אנונימית