6 תשובות
בדרך כלל זה י-יב
אבל יש גם בתי ספר שמתחילים כבר ב ט.
אם התחילו לעשות לכם סדנאות יש מצב שתתחילו השנה,אצלנו נתנו לנו טופס עם כל מיני מקומות עם מספרי טלפון שאפשר להתנדב בהם כמו עמותות,צהרונים וספריות מקומיות.יתנו לכם כמה מקומות אפשריים להתנדב בהם ואת תצטרכי לבחור מקום לפי מה שמתאים לך
אבל יש גם בתי ספר שמתחילים כבר ב ט.
אם התחילו לעשות לכם סדנאות יש מצב שתתחילו השנה,אצלנו נתנו לנו טופס עם כל מיני מקומות עם מספרי טלפון שאפשר להתנדב בהם כמו עמותות,צהרונים וספריות מקומיות.יתנו לכם כמה מקומות אפשריים להתנדב בהם ואת תצטרכי לבחור מקום לפי מה שמתאים לך
בדרך כלל י, יא
אצלנו זה התחיל מכיתה ז'
זה נקרא מחויבות אישית ומתחילים את זה בדרך כלל מכיתה י' עד י"ב.
בי' - 60 שעות
י"א - 30 שעות
י"ב - 60 שעות.
בי' - 60 שעות
י"א - 30 שעות
י"ב - 60 שעות.
שואל השאלה:
ומתי התחילו לבחור אצלכם? כיתה י או ט?
לא יודעת איך זה כל כך הולך כי עושים אצלי סדנאות על זה שנעשה מחויבות אישית ואני בכיתה ט
ומתי התחילו לבחור אצלכם? כיתה י או ט?
לא יודעת איך זה כל כך הולך כי עושים אצלי סדנאות על זה שנעשה מחויבות אישית ואני בכיתה ט
אנונימית
יש כאלה ב ט ויש כאלה ב י אצלי בבית ספר זה י
באותו הנושא: