תשובה אחת
אם זה קורה על בסיס קבוע אז בי בי
לילדה הזאת כי לאף אחד לא מגיע שיתייחסו עליו כמו חרא
אני די מבינה אותך כי גם אני הייתי בסיטואציה הזאת
ואנחנו כבר לא חברות כמו שהיינו פעם אני כן מדברת איתה לפעמים כי בכיתה שלי אבל היא כבר לא חברה שלי
לילדה הזאת כי לאף אחד לא מגיע שיתייחסו עליו כמו חרא
אני די מבינה אותך כי גם אני הייתי בסיטואציה הזאת
ואנחנו כבר לא חברות כמו שהיינו פעם אני כן מדברת איתה לפעמים כי בכיתה שלי אבל היא כבר לא חברה שלי
באותו הנושא: