יש לי עכשיו אבטוח במדא ואני לא יודעת מה לעשות (אני כן הייתי באבטוחים אבל בבוקר אז הזמנתי איסוף)
זה פעם ראשונה שאני אבטוח בלי שאני מזמינה איסוף כלומר אני עכשיו בדרך לתחנה, איך אני יודעת איזה אמבולנס אני או מי הנהג שלי אני צריכה להודיע למישהו שהגעתי? ואל תגידו שזה כמו משמרת כי אני עדיין חניכה שעשתה רק 3 משמרות ושתיים מהן היו בבוקר ובאחת מהן פשוט ישבתי בחדר מתנדבים וחיכיתי לחונך שלי שיגיד לי מה לעשות ולאן ללכת. אז עזרה בבקשה תודה (אם זה משנה משהו אז אני מרחב ירקון)