5 תשובות
היא בטח תקבל גם אסמס ככה זה אצלי
אם את רוצה לגנוב אז תעשי את זה בגדול, בבנק עם אקדח, למה רק קצת?
בפירוט חודשי ובחשבון של הכרטיס כמובן
יהיה לה בפירוט החודשי או באפליקציה שלה חיוב עם שם העסק שחייב את העסקה.
היא תראה בפירוט של החודש.