7 תשובות
קצת עצוב לפי דעתי..
❤
❤
שואל השאלה:
אבל מישהי ששאלתי אותה אמרה שזה ממש טוב
אבל מישהי ששאלתי אותה אמרה שזה ממש טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע מה לעשות
אני לא יודע מה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
לא נורא, גם ככה לא יוצא כלום מאתרי היכרויות
לא נורא, גם ככה לא יוצא כלום מאתרי היכרויות
אנונימי
כתבת יותר מדי, זה לא נראה טוב
אני בספק אם מישהי תקרא את הכל.
אתה גם מוציא את עצמך רע
אני בספק אם מישהי תקרא את הכל.
אתה גם מוציא את עצמך רע
שואל השאלה:
כן אבל גם ככה כלום לא הולך.. אז למה לטרוח בכלל?
כן אבל גם ככה כלום לא הולך.. אז למה לטרוח בכלל?
אנונימי
זה ממש גרוע
באותו הנושא: