7 תשובות
קצת עצוב לפי דעתי..
שואל השאלה:
אבל מישהי ששאלתי אותה אמרה שזה ממש טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע מה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
לא נורא, גם ככה לא יוצא כלום מאתרי היכרויות
אנונימי
כתבת יותר מדי, זה לא נראה טוב
אני בספק אם מישהי תקרא את הכל.
אתה גם מוציא את עצמך רע
שואל השאלה:
כן אבל גם ככה כלום לא הולך.. אז למה לטרוח בכלל?
אנונימי
זה ממש גרוע