7 תשובות
אין אידיאל בזה.
אני 1.53 והאקס שלי היה 1.84..
אני 1.53 והאקס שלי היה 1.84..
ברור שאין אידיאל ואהבה לא קשורה לגובה אבל בכל זאת, לפי דעתי הכי יפה אם אני רואה נגיד זוג ברחוב זה שהגבר גבוה בערך כ7-10 סמ מהאישה
1.80 אני מניחה.
אין אידאלי באהבה.
אידיאלי בשבילך 176...
אנונימי
זה לא משנה
העיקר שאוהבים אחד את השני
את לא אמורה לבחור מישהו ולפסול אנשים רק בגלל הגובה שלהם..
העיקר שאוהבים אחד את השני
את לא אמורה לבחור מישהו ולפסול אנשים רק בגלל הגובה שלהם..
לדעתי 10 סנטימטר
שגם עם הבחורה רוצה לשים עקבים גדולים שהיא לא תהיה גבוהה מהגבר
שגם עם הבחורה רוצה לשים עקבים גדולים שהיא לא תהיה גבוהה מהגבר