7 תשובות
זה העולם..כמו שיש טוב יש גם רע.
ErO
מזעזע.. מתייחס לכלבים כאילו הם חפץ שהוא ככה מחליף על אוטו
אמאלה איזה בנאדם דוחה
מה רע מיצידי שיוכל את הכלבים
יאא, לא מאמינה 2 כלבים תמורת אוטו, עצוב ):
יש אנשים רעים ויש טובים- זה העולם
תייגו את "כשאמא ואבא בני דודים"
מתהההה
באותו הנושא: