7 תשובות
זה העולם..כמו שיש טוב יש גם רע.
מזעזע.. מתייחס לכלבים כאילו הם חפץ שהוא ככה מחליף על אוטו
אמאלה איזה בנאדם דוחה
מה רע מיצידי שיוכל את הכלבים
יאא, לא מאמינה 2 כלבים תמורת אוטו, עצוב ):
יש אנשים רעים ויש טובים- זה העולם
יש אנשים רעים ויש טובים- זה העולם
תייגו את "כשאמא ואבא בני דודים"
מתהההה
מתהההה
באותו הנושא: