7 תשובות
חיית מחמד
את הנשמה לשטן
זה מגניב רצח
FML
נשמה לשטן
את הנשמה לשטן
נראה לי מגניב להיות עשיר בלי נשמה...
אנונימי
למכור את הנשמה לשטן חח
את שניהם ביחד
את הנשמה של החיית מחמד שלי לשטן