11 תשובות
בעד
בעד
נגד
בעד
בעד
בעד, כי אם זה לא היה בחוק תאמין לי שהיו מוציאים דרך בכול זאת לשתות וזה יותר מסוכן לפעמיים, לפחות בבר עם חברים יש שהם מאבטחים ואנשים , שלא יקרה משהו.
אלכוהול בפני עצמו
שיישאר בחוק ושאנשים ייהנו
אבל אנשים שלא חושבים על ההשלכות ונוהגים בשכרות או דוקרים וכולי וכולי וכולי (הרשימה ארוכה), העונש צריך להיות בהתאם.
שיישאר בחוק ושאנשים ייהנו
אבל אנשים שלא חושבים על ההשלכות ונוהגים בשכרות או דוקרים וכולי וכולי וכולי (הרשימה ארוכה), העונש צריך להיות בהתאם.
מה עם אלכוהול חיטוי בבתי חולים, יין במועדים של יהדות, וכו'.
בעד.
אבל שעל הדרך יהפכו את המריחואנה [סם פחות מזיק בהרבה מהאלכוהול] לחוקית.
אבל שעל הדרך יהפכו את המריחואנה [סם פחות מזיק בהרבה מהאלכוהול] לחוקית.
בעד אבל לכפות אכיפה של עברות הקשורות אליו כמו בנהיגה
בעד.
באותו הנושא: