4 תשובות
אזהרה לא אומרת כלום, את יכולה לקבוע אותה לבד
כנראה שהיא ירדה לך בטעות
אולי מוגדר לך בטלפון שזה נותן לך אזהרה לא מתי שצריך..
תגדירי מחדש אולי זה יעזור
שואל השאלה:
איך מגדירים
אנונימית
פשוט תיכנסי להגדרות ותראי בכמה השתמשת