2 תשובות
לי קרה
אני הלכתי עם חברה לפגוש מישהו שהם הכירו באינסטגרם והוא בא גם עם חבר היה סבבה כן היה על מה לדבר אבל עדיף פעם ראשונה שאת פוגשת מהאינסטגרם מישהו שתיהיי עם חברה או מישהו שאת מכירה אל תלכי לבד אחר כך זאת כבר לא בעיה לבד
אנונימית