6 תשובות
יכולים להשעות אותה
יש לך חרא חברה
אני מאוד מקווה שיעיפו אותה.
אבל חה זה לא יקרה.. בטח רק ישעו אותה לכמה ימים ויהיה לה שיחות עם המורה וזה...
אני מאוד מקווה שיעיפו אותה.
אבל חה זה לא יקרה.. בטח רק ישעו אותה לכמה ימים ויהיה לה שיחות עם המורה וזה...
שואל השאלה:
חברה שלי לא חרא המורה חרא -_-
חברה שלי לא חרא המורה חרא -_-
אנונימית
וגם את חרא אם את חושבת ככה...
בושה פשוט. ישלך חשיבה מטומטמת לא משנה מה המורה עשתה, לא משנה מה אף בן אדם מבוגר עשה, היא לא צריכה לבעוט בו.
מה היא בהמה מה היא בועטת באנשים?? בנאדם מבוגר קצת כבוד וואי -_-
בושה פשוט. ישלך חשיבה מטומטמת לא משנה מה המורה עשתה, לא משנה מה אף בן אדם מבוגר עשה, היא לא צריכה לבעוט בו.
מה היא בהמה מה היא בועטת באנשים?? בנאדם מבוגר קצת כבוד וואי -_-
שואל השאלה:
אי איזה כיף לראות אותך כיאלו את מכירה תבן אדם או תסיפור משחקת לי אותה צדיקה יאללה על מי את עובדת לרמה שלך אני לא ארד . מוזמנת לעוף לי מהשאלה
אי איזה כיף לראות אותך כיאלו את מכירה תבן אדם או תסיפור משחקת לי אותה צדיקה יאללה על מי את עובדת לרמה שלך אני לא ארד . מוזמנת לעוף לי מהשאלה
אנונימית
חחח וואי שואלת השאלה אני אוהבת את הגישה שלך
אנונימית
באותו הנושא: