8 תשובות
יוו כיפלך
הלוואי עלי :0
אנונימית
פשש
באיזה כיתה את?
לפחות*
יאוו כל הכבודד
כל הכבוד!

(אבל בינינו למה את שואלת אותנו לחיזוקים? אנחנו רק משתמשים אקראיים באתר, את לא אמורה לבנות ביטחון מלייק כזה או אחר ברשת זה פתטי.)
כל הכבוד
כן, מקווה שתמשיכי כך.
כל הכבוד!
וואו ציון מושלם(גם לי זה היה אתמול עפ מתמטיקה חשבתי שאני מקבלת לחות חמישים 70 וקיבלתי 95)