התחברות הרשמה

הולכים למסיבת טבע עם חברים או לבד?

30 באוקטובר 2018, 15:12
מסיבהטבעבילוייםלילהחברה    
4 תשובות
עדיף עם חברים, מומלץ אפילו.
k
koral a
עדיף ללכת עם חברים. לכי תדעי מה יקרה שם וגם מסוכן אז עדיף שיהיה מישהו שאת מכירה וסומכת עליו
L
Lizzie
עדיף חברים
TheMockingjay
חבריםם הכי כיף
ב
בלה צאו
באותו הנושא:
לאיזה מסיבה אתם הולכים היום?
שיקרתם פעם להורים שלכם על זה שאתם הולכים למסיבה לחברה אבל בעצם הלכתם לישיבה בחוץ עד הבוקר?
הייתם הולכים למסיבה לבד?
אתם הולכים למסיבות? אוהבים?
אתם הולכים היום למסיבת חוף?
כשילדים בני 15-16 הולכים למסיבות הם גם שותים שם ועושים סמים או לא?
זה מוזר שהיום אני הולכת למסיבה וחבר שלי הולך למסיבה אחרת?
אתם הולכים למסיבה בעצמאות? אם כן לאיפה?
חבר שלי הולך למסיבת רווקים
לאיזו מסיבה אתם הולכים בפורים?
אתם הולכים מחר למסיבה בתל אביב?