6 תשובות
אני יעשה את זה בדרך טובה , כי מה זה שווה אם אתה מצליח לעשות משהוא בידיעה שלא עשיתה את זה לבד .
לא. אני אעשה את זה בדרך שלי מבלי לאבד את עצמי, או את העקרונות שלי.
הכל במסגרת החוק
אם אני אגיע למטרה בדרך "לא חוקית" לצורך העניין, אני ארגיש חרא עם עצמי...
כנראה שזה יהיה בדרך טובה
כנראה שזה יהיה בדרך טובה
אני לא ארמוס אנשים אחרים בדרך, אני לא רוצה להיות זבל של בן אדם ואני רוצה להשיג הכל בהוגנות
אנונימית
באמת שלא
באותו הנושא: